Minimalizmi Felsefe Olarak Belirlemeniz İçin 21 Adım – Onedio.com

#minimalizm #sadehayat
https://www.google.com.tr/amp/s/onedio.com/amp-haber/538830

Reklamlar

Down sendromlular günü

Bugün down sendromlular gününü kutlarsınız yarin gider sırf down sendromlu diye anne karnındaki günahsız bebeğin aldırmak suretiyle canına kıyarsınız. hiç ama hiç samimi değilsiniz. Son yıllarda hemen tüm hamilelere yapılan test bu tarama testi neyi öğreniyoruz peki ? Bebeğimiz yüzden kaç oranında dowm sendromu olabilir filan oranlar veriliyor gerekirse amniyosentez yapılıyor ne stresli süreçler aman allahım

Peki ama neden ne olacak bunu öğrenince var mi bir tedavisi yok en iyi ihtimalle kadere boyun eğen annemiz oturup Doğum zamanını kaygılı bir halde bekleyecek ne zor bir durum anne için peki ya iceride ki bebeğin hali ? Hani herseyi duyuyordu bu bebekler bir kromozomu fazla diye cekilen acıya bak hani farkımız yoktu sadece +1 imiz fazlaydı filan. İstenmeme duygusu bebeğin iliklerine kadar işliyor. Ah yazık yavruma.

Birde tabi sırf bu kromozom hadisesini sebep gösterip canına kıyılan bebeklerimiz var ki onları hiç konuşmak istemiyorum hele ki boşuna hayatlarından olma ihtimalini hiç dilime bile alamıyorum.

Velhasıl kelam napiyosunuz arkadaslar. 21 mart gelince sosyal medyada gülen yüzlü bir dowmlu bir çocuğumuzun resmini koyup ‘hiç bir farkımız yok’ gibisinden nidalar atıp samimiyetsiz paylaşımlarla olmuyor bu isler. Sırf bu yüzden kaç cana kıyılıyor bi düşünsenize kendinize gelin ve ne ne için yapılıyor araştırın sonuçları kimi ne kadar etkiliyor hesaplayın. Kendi hayatınızın sorumluluğu sizde sırf doktorlara yüklemekle olmuyor annelik babalık. Kendinize gelin ✋🏻

Sağlıklı günler dilerim

#downsendromufarkindalikgunu

#downsendromu #taramatestleri

#amniyosentez #kurtaj #hamile #bebek

Sevgililer günü 

Ya bu sevgililer günü sey gibi değil mi ? Hani bütün yıl sevgiliyi ,kocayi , hanımı darlayayım hatta yiyelim bütün yıl birbirimizi sonra bir gün mola verelim yemek yiyelim , hediyeleselim cicekler cikolatalar filan. Bunu bütün sosyal mecralarda paylasmalar. ‘ en cok biz aşığızlar’ Cok SAHTESİNİZ.

Neyse ki yüce rabbim sen büyüksün ve hala bütün yıl sevgisini saygısını eşinden eksik etmeyen hayattaki aksakliklara ragmen huzurunu koruyabilen ciftler var.

(Kırmızı görmekten bunaldım)

Bi kendinize gelin 

Anladım ki annelik açık bir yara gören herkesin dokunmak istediği… kah tedavi için kah meraktan dokunuveriyorlar sana sormadan. Henüz kısa süreli bu maceramda ne kadar savunmasız olduğumu anladım. Gün geldi çevremdekileri darladım gün geldi kendimi paraladım. Şimdilerde ise bir nebze de olsa hafifledi acılarım yada ben alıştım acıtılmaya bilemiyorum.  En garipsediğim olay ise herkesin uzmanlık taslaması.Kardeşim ben hiç görmedim bir doktorun iş yerinde diğer doktor arkadaşlarına daha iyi bile olsa doktorluk tasladığını. Yada bir öğretmenin zümresine ‘ay ben daha iyi öğretmenim’ tavırlarına girdiğini giremezsin de zaten bir yaparsın iki yaparsın sonra seni alaşağı ediverirler. Peki anne olunca ne oluyor? Kim veriyor sana bu hakkı ? Evet annelik çok kutsal. Allah cenneti ayağına sermiş tamam da sen kibirlen böbürlen diye mi bu kıymet kendine gel çünkü çok sıktınız.

#annedarlamaları #anne #bebek #lohusadepresyonu

Burada neler olacak

Anne olunca insan çok çaresiz kalıyor. Hep bir seyler öğrenmek . Daha çok öğrenmek ve daha iyi olmak en iyi olmak istiyor. Bu yuzden annelere ilac olmak adina bu mecrada sunu şöyle yapın bunu yapin boyle uyutun soyle doyum emzirin vs ciler çoğalmış kafalar karismis bense burada sunu yaptim yanildim bunu dinledim sevdim sunu okudum keske okumasaydim larımı paylasmak icin buradayim biraz da sohbet muhabbet ☺

Merhaba 

Ben buraya çıplak geldim

Çok sevdiğim bir sanatçının çok sevdiğim bir şarkısından bir damlayla baslamak istedim blog macerama. Evet buraya çıplak geldim yani ismimi kimliğimi bir yere çıkartıp geldim bir çok kullanıcı gibi. Ömrümün en sorunlu ve en çözümlü donemindeyim. Bu sebeple bir gün super kahraman bir gün ise acıların çocuğu olarak bulunabilirim buralarda. Neden mi çünkü ben anne oldum. Bir gün dünyayı kurtarıyorrtesi gün yerin dibine batmış gibi hissediyorum ve bu halime geri dönüp baktığımda çok gülüyorum. Bu gülmelerimi sizinle paylasmak istedim